ჩემი ჩანაწერები

როდესაც ღამდება ჩემი გული თავისუფლდება. როდესაც ღამდება ცის კიდეზე მარტორქა ჩნდება რომელიც მიყურებს და ზღაპარას მიყვება. ჩვენ სწორედ ამ კიდეზე შევხვდით ერთმანეთს, მაშინ ბნელოდა როდესაც შენ მოხვედი შენმა გულმა გაფანტა სიბნელე და მიმიზიდა შენსკენ! მაგრამ შენ ვერასდროს ვერ გნახავ იმიტომ რომ ეს ზღაპარია რომელსაც მარტორქა მიყვება… ****************

მოდი, მოდი შევიგრძნოთ ერთმანეთი. მოდი, მოდი დავტკბეთ მიწიერებით. მოდი, მოდი გავექცეთ ყველას და ყველაფერს… მოვა დრო და ჩვენ შევეხებით ერთმანეთს! ყველა თანასწორია და არავის აქვს უფლება რომ გაგვაკრიტიკოს, ყველა ერთნაირად დაიბადა და არავინ არ არის განსხვავებული! მე არ დავიწყებ პრინცესის ძებნას როცა პრინცი უკვე ვიპოვე! არა შენ არ ხარ გარყვნილი, უბრალოდ შენ მოგწონს შენი თავი და შენნაირები! გთხოვ ნუ დამცინებ თუ გაიგებ რომ მე “საპირისპირო” არ მიყვარს, მე მიყვარს “ჩემნაირი”! მე ასეთი ვარ და მომწონს ჩემი ცხოვრება

**************************

გააჭენე ჩემო პონი, გააჭენე წავიდეთ იქ სადაც ვეყვარებით, გააჭენე პონი შევერწყათ სრულ ჰარმონიას დედამიწასა და სამყაროს შორის, ჩვენ ი პრინცს ვესტუმროთ რომელზეც ყველა ოცნებობს! წავიდეთ სრულ სიბნელეში და დავტოვოთ სლამაზე, წავიდეთ ფიქრებში და უარი ვთქვათ რეალობაზე! ამაღამ სასწაული მოხდება, მე ამის მჯერა! გააჭენე პონი აქ ჩვენნაირი განსხვავებულები არ უყვართ, გააჭენე და წავიდეც იქ სადაც ყველა თანასწორია! წავიდეთ სრულყოფილებისკენ. წავიდეთ, წავიდეთ აქ ჩვე არავის არ ვუყვარვართ გამოსავალი არსშია. ერთადერთი იმედი წასვლაა! გააჭენე პონი სწრაფად წავიდეთ. გზაში შევიგრძნოთ სიშიშვლე! გავშიშვლდეთ და შევიგრძნოთ ბილწი ფიქრები

Gallery

დატოვეთ კომენტარი

